Skip to main content

Breve cronaca dell'opera di Satana





Tratto dal mio Libro in corso di scrittura "A New Normal"


Dalla televisione possono venire grandissime utilità, ma purtroppo anche danni non lievi, particolarmente per la grande facilità di usarla entro le stesse pareti domestiche
(Pio XII)


13 ottobre 1884. Papa Leone XIII assiste ad una messa di ringraziamento. A un tratto rizza energicamente il capo. Pare fissare intensamente qualcosa al di là dell’altare dove si officia la messa. Il suo volto è statico. Immobile. Senza espressione. Gli occhi spalancati e terrorizzati, quasi stesse fissando un portento terribile ma meraviglioso allo stesso tempo. Qualcosa di strano avviene in lui. Poi i suoi lineamenti cambiano. Il volto riprende vita. Rinviene.
Si alza ed energicamente si avvia verso il suo studio.

Che successe quel giorno a papa Leone XIII?
Vide i demoni. Vide spiriti infernali addensarsi sulla città eterna. Sentì i loro bisbigli, il loro linguaggio falso e odioso, che porta dannazione e sventura. Sentì la voce raccapricciante di Satana sfidare Dio, dicendo che poteva distruggere la Chiesa e portare tutto il mondo all’inferno se gli dava abbastanza tempo e potere. Satana chiese a Dio il permesso di avere cento anni per influenzare il mondo come mai era riuscito a fare prima e distruggere la chiesa.
E Dio rispose: ti saranno concessi il tempo ed il potere.

2 Settembre 2019 a 88 anni muore Monsignor Andrea Gemma, ultimo vescovo esorcista. Nessuno prende il suo posto nella chiesa di Cristo.
Le forze del male hanno via libera e dilagano.

Borgo Gemona, 21 novembre 2019 giorno della Madonna della Salute che liberò dalla peste l’alta Italia. Chiesa di Santa Chiara, patrona della televisione e delle telecomunicazioni.
Una fila di bambini si tiene per mano e recitano il “Padre Nostro”. A turno, innocenti, si avvicinano all’acquasantiera in marmo, lì statica e immobile dal 1630, e a turno intingono la manina per prendere l'acqua santa e farsi il segno della croce.
Penelope, una innocente bambina di sette anni, si avvicina. Si spezza il basamento che sostiene la pesantissima acquasantiera. Penelope viene travolta dal peso enorme, rimane sotto con il torace schiacciato.
Attorno al suo corpicino sepolto sotto il peso si spande l'acqua benedetta fuoriscita e corre lungo il pavimento della chiesa. 

2020 chiese chiuse. Sparisce l’acquasanta.
Agosto 2021 l’Erode che siede in Vaticano definisce il vaccino un atto di amore.
Novembre 2021 viene approvata la vaccinazione dei bambini.
Inizia la strage degli innocenti

 


Comments

Popular posts from this blog

Fasting to reconnect your "Self" to your body

If there is a discrepancy between yourself and the body, between what you are and what you don't feel you are in your body, then fast, because there is excess to remove in the body. Through the stratifications of fat, the material that alienates you is deposited in the body. Removing decades of fat you remove the "Self" from its impediments to be reconnected with the body. Start thinking about fasting and wait for the right moment. Your body has its own indicators; it will signal when it is the right time to start fasting. Fasting is not a mere physical fact. It is changing the spirit of a time that has become stranger to us and that lives in us in order to alienate us to ourselves. Impossible to fast, without implying a change of the inner spirit. Those who fasted in the Old Testament did so to invoke great changes in life. Jesus himself fasted for forty nights and forty days and after fasting he was ready and strong enough to resist the devil and was ripe for his minist...

Poetry dwells near the divine light's breath

  The comparison between poetry and divine light that we proposed HERE finds its perfect explanation in Saint Paul, Letters to the Romans I,19: τὸ γνωστὸν τοῦ θεοῦ φανερόν ἐστιν ἐν αὐτοῖς, ὁ ⸂θεὸς γὰρ αὐτοῖς ἐφανέρωσεν , what can be known of God was manifested to them (in men), indeed God manifested to them. Poetry unveils in the human being the need to be human, i.e.the need for Beauty, for feeling the Beauty in itself and with itself, and this feeling is supported by the divine light. As we are influenced by the idea of Saint Augustine of saeculum , we maintain that poetry belongs to the saeculum and therefore stops on the threshold of the divine light [ I] without crossing that threshold, but it senses the light beyond that threshold. We are taken to that threshold by the human feeling of Beauty within us that leads us up to there: up to that door that it is not possible to cross in our being human, but nevertheless, the very dwelling on that threshold is illuminated by the ve...

Similarities between Lithuanian, Sanskrit and Ancient Greek: the sigmatic future

by Fabrizio Ulivieri Lithuanian is the most archaic among all the Indo-European languages spoken today, and as a result it is very useful, indeed, indispensable in the study of Indo-European linguistics. The most important fact is that Lithuanian is not only very archaic, but still very much alive, i. e., it is spoken by about three and a half million people. It has a rich tradition in folklore, in literature, and it is used very successfully in all walks of modern life, including the most advanced scientific research. Forced by our interest for this piece of living archaism, we go deeper in our linguistic survey. One of the most noticeable similarities is the future (- sigmatic future -). Lithuanian has preserved a future tense from prehistoric times: it has one single form, e.g. kalbė-siu 'I will speak', etc. kalbė-si kalbė-s kalbė-sime kalbė-site kalbė-s This form kalbėsiu is made from the stem kalbė-(ti) 'to speak', plus the ancient stem-end...